fredag 30 oktober 2009

pensionerad bebis

Godmorgon!

Nu befinner jag mig i Lund hos Simon. Han är i skolan och jag är hemma och kollar på nyheterna. Jag känner mig som en riktig pensionär idag. Jag är övertrött, huvudet värker, ögonen värker, det centrala nervsystemet har svårt att kommunicera med mina kroppsdelar och mitt överexalterade humör ligger långt nerpackat i väskan.

Jag känner ett stort sug efter att sova middag på en virkad kudde och se några avsnitt av hem till gården.

Nej jag ångrar mig. Jag vill vara bebis istället! Jag vill bli nerbäddad, ompysslad, lyssna på sagor och bli matad med apelsinsoppa!



Neheni, nu ska jag återgå till mitt seriösa liv och sitta med mitt dömande fundersamma finger mot min haka och dra slutsatser om nyheterna tills Simon kommer hem!



Avnjut ett konstverk bebis 89 har gjort!

3 kommentarer:

Ewa sa...

haha. jag är snarare som en fjortis och ska just dra igång någon lindsay lohan rulle :P FINN ETT FEL! haha

Filip sa...

Tjena vi är ett gäng som följt din framgång med dina nyskapande paint-bilder...vi känner nu att mellanrummen mellan bilderna bara ökar och ökar. är detta ett PR trick från din sida eller söker du nya sätt att uttrycka dej på? Tacksam för svar/MVH Filip// Ordförande i Sveriges Paint och MS röj klubb samt VD i Brevduvornas riksförbund

Linda sa...

Ack och ve, jag tackar och jag bockar för mitt gäng trogna läsare som följer min utveckling i konstens tecken! Jag lovar eder att mitt bästa göra för att er, mina kära beundrare ska bli så tillfredsställda som möjligt!