torsdag 8 oktober 2009

Lund 2

HIGH FIVE!
.
Nu är jag hemkommen från Lund vilket känns sådär. Men i helgen ska jag träffa Johanna och eventuellt Louise om hon vill umgås med sin väldigt underbara syster och det känns mycket bra!
.
.
Det har varit så mysigt att få åka till Simon igen. Inte nog med hans underbara sällskap så har även en hel del dagens-utrustning inhandlats. Jag trodde jag handlade mest men jag tror att Simon slog mig med med ett litet försprång på mållinjen.
.
Som Simon sa till mig idag vill jag säga till honom. Om ett gott skratt förlänger livet så kommer jag vara odödlig med dig. Underbara Simon!
.

Världens finaste skjorta! Kan även matchas med säckpipa!

(Är skjortan inte där den ska vara så har jag INTE taigt den! Bara så du inte skyller på mig. Ja och den där tusenlappen i plånboken med.. jag har INTE tagit den..!)

Mr goodlockin' yellow pants!

Lycka för mig är kärlek, lycka för Simon är spel.... nej jag skojar, det är såklart tvärt om!

Varje Lundvisit hittar jag diverse fyndiga cykelparkeringar.
.

.

Jag lovade ju före och efterbilder från Sandras klippning. Känsliga tittare varnas!

Före dåra
Före dåradåra
EFTER!
Ja eller såhär.
.
.
/monsterkvinnan!

Inga kommentarer: