onsdag 14 oktober 2009

Sked är ett intresse

Hej alla barn! ...och vuxna. Ja ungdomar med då!

Har ni tänkt på alla små smeknamn som förekommer under ett förhållande? Ja, som klassikerna älskling, sötnos, hjärtat etc. Det är förvisso väldigt gulligt och mysigt. MEN, för någon vecka sedan, när jag och Sandra (min plastsyster) låg och pratade om vad man INTE vill bli kallad så ploppade samma namn ur bådas mun; "baby" eller "babe".

Finns det något mer avtändande eller mer oromantiskt?!?!



Det känns verkligen som en sådan förnedrande benämning, som någon pilsk liten krabat på 15 år skulle säga. Baby kan vara gulligt då, men som 20 åring vill jag ALDRIG höra ordet baby... Då kan man lika väl kalla mig benämningen för kvinnans könsorgan istället som Sandra så välformulerat uttryckte sig och jag instämde till fullo med!

Ungefär såhär känns det:
Hej baby, här står jag vid korvkiosken och hänger, får jag bjussa på en korv och ett åk i min stylade epatraktor? *blinK blinK*
-Nej.

ELLER:
Hej min baby, lookin' good, yeeeah
-Skjut dig.

Babe, du betyder allt för mig!
-jag har installerat en bomb under din epa som kommer sprängas om cirkus 1, 2, 3, NU! PAAAAAAAAOOW!


Som tur väl är säger aldrig Simon det till mig, det gör mig glad för OM han under omständigheterna skulle kalla mig det, då kommer hans namn förtyna till något helt annat.. RUTGER, eller klenklintis (klintefors i efternamn), eller MBBS; megababybabesimon!!

Men än sålänge håller jag mina öknamn instängda i försvarsarkivet och kallar honom saker han förtjänar istället, som sötesimon, långeman, älskling, plutte och Kenneth ibland, bara för det är mitt favoritnamn vilket resulterar i en stor ära.

Jag saknar Simon. Det visade jag tydligt inatt genom att ligga sked med Louise, TVÅ GÅNGER i sömnen!!! Dessvärre delade hon inte mitt skedintresse och knuffade auktoritärt bort mig...

I helgen vet jag någon som ska få se på sked!! Jag har ju som nämnt övat mig ordentligt!







/SkedarN'

6 kommentarer:

C sa...

äsch du gillar det bby xP

Linda sa...

tust me di! dumma C!!

nellie sa...

haha du är rolig du ! x)

Linda sa...

Haha, tack nellie :D

nellie sa...

sv: heh, men jag blir bara så irriterad när folk måste hålla på så. Fast du har ju lite rätt i att det bara betyder att man har en hjärna ! och tack :)

Pullacko sa...

HAHAHA! UNDERBART! baby baby, JÄVLA PEDOFILER alltså. men å andra sidan, gud vilken fin bild!