måndag 19 oktober 2009

Morgonstund

Godmorrn hattifnattar!

Jag är uppe med tuppen idag, eller snarare uppe med kyrkklockorna för de slår alltid kl 08:03. Nej jag vet inte, men slår det gör dom.

Idag kommer jag lägga all min tid på att plugga engelska B och avbryta med Sjunde himlen som är mitt AbSoLuTa FaVoRiT pRoGrAm EfTeR aNdRa AvEnYn OcH vEtEnSkApSmAgAsInEt OcH tV4 nYhEtSmOrGoN.

Ja nu får det räcka med program.

Men innan jag börjar plugga ska jag öka min muskelmassa genom att gymma. Jag måste ha världens klenaste armar, jag tar hela...trumvirvel.. 20 kg i bänkpress! Eller ja, det är en maskin men den har samma funktion som en bänkpress. Tur att jag har lite starkare ben istället.
Är det någon som vet någon bra träningsmusik får ni gärna skriva det, jag har brist på musik!


/Stora biceps tjejen

Inga kommentarer: