söndag 25 oktober 2009

Kalmar

Jag är så glad! Jag är så glad för jag har fått vara med nära och kära på en och samma plats i helgen. Vi var nämligen i Kalmar hos Johanna och Tobias. Här kommer lite bilden från Kalmarvisiten. Tyvärr togs det inte så många så det här är ett liten hopskrap.


Johanna och Tubens kise, Misan Glenn(mitt verk) Moscán Nilsson
Tobias och Simon
Schtekarn som vill ha schtekt scccchtek
Tobias, Elin och en snygg tjej. Någon som har hennes nummer?????
Ser ni vad det står?
Nu då?
Simon pekar uppåt, jag drar då slutsatsen att det var målet men att de illa nog misslyckades.
Robert klappar sina kompisar.
Världens sötaste värdar!
Som den pedagog jag är gav jag ett tappert försök till att läsa Robert faran med alkohol i samband med energidrycker. Jag är INTE en partyhöjare.
Paret

Elin kan konsten att charmar en katt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blooods n' crips ;)
C

Simon sa...

jag fattar inte vad det är för ord ni formar med era små fingrar?? :O

Linda sa...

Blood står det Simon, blood. Och det betyder blod på engelska har jag lärt mig :)