fredag 2 oktober 2009

vinna eller försvinna!

Hej mina c00la läsare!

Jag måste börja det här inlägget med att säga TACK! Tack för alla kommentarer jag fått på senaste, jag blir verkligen jätteglad! Så fortsätt med det, ju fler kommentarer och uppmuntran jag får, ju fler inlägg blir det. Eller färre om så önskas? Helt seriöst så blir jag jätteglad för minsta lilla bokstav jag får i mitt kommentarsfält!


Simon kom hem för några timmar sedan och det är underbart! Men vi fick inte många minuter ihop förrens han skulle iväg på annat håll. Men vad gör det när vi alla ska bowla ikväll?! Linda+Bowling=SEGER! Seriöst så brukar jag vara en hejjare på bowling för att skryta lite. Som kompensation är jag en urdålig bollspelare i alla andra sporter....




Simons skor!
Vet ni vad man brukar säga om killar som har stora fötter?
...
.....
Att de har stora SKOR!!
AHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
roligt..
....
En lite mer avslappnad stil.

/ hon som vinner ikväll för jag vet det för jag.. jag bara VET!

2 kommentarer: