måndag 5 oktober 2009

världens bästa vecka står i front

Jag har världens bästa vecka framför mig!

Ikväll är Sandra här. Hon läser till frisör i Kristianstad och bad mig vara hårmodell imorgon. SJÄLVFALLET ställer jag upp på hennes äventyrsförslag. Så imorgon blir jag både klippt och stylad. Dessutom skulle hon ha prov på ansiktsmassage och behövde öva ikväll. Jag befinner mig i EXTAS!


Familjen het och modemedveten
Sandras hund, bebis, kan bli min nya matta om hon inte är snäll..
..

Nej fy, nu kände jag mig grym.


Efter mitt lyxbesök i Kristianstad ska jag äntligen spendera lite pengar på kläder för jag har inte shoppat sen i somras! Efter det tar jag tåget vidare till Lund för att stanna hos Simon. Kan det bli bättre?
.
.
-Ja faktiskt.
.
I helgen kommer Johanna hem och det ska bli UNDERBART!
.
Det enda "jobbiga" med morgondagen är min ensamma lunch. Det kommer kännas lite ensamt att sitta och äta själv på stan. Jag har riktat in mig på McDonalds och samtidigt ringa upp någon lyckligt lottad för att få en hymf från en mänsklig varelse.
.
.
/sällskapssjuk tant

Inga kommentarer: