torsdag 15 oktober 2009

Djävulen är här

Förlåt mina läsare, FÖRLAAAUT!

Jag är så dålig på att uppdatera just nu, men jag har fått besök av djävulen. Han är här och förpestar min vecka och sticker mig i baken med sin treudd lite när han känner för det!

Alla dagar kan ju inte vara bra. Hela den här veckan har varit riktigt dålig för att skriva i ärlighetens namn. Men efter regn kommer solsken? Eller ja, det slutar regna i alla fall. Sen måste man ju ha lite dåliga dagar ibland, låta sig vara svag, låta sig vara ledsen och låta sig tröstas varesig det handlar om små eller stora problem.


Just nu är det djävulen som ligger bakom allt! Den brända maten, skåpsluckorna jag jämt slår i höften i, den kalla luften ute som får mina lungor att skrumpna ihop, den kalla temperaturen i min lägenhet som får min hjärna att frysa till is, de dammiga hyllorna som får min näsa att rinna, den stökiga lägenheten som verkar som en mordbana etc etc, det är HAN som ligger bakom det, inte jag!

Jajaja..men JAA, jag ÄR slarvig dåååå!!!

vilket tjat!


Håll ut för lite roligare inlägg inom en snar famtid! Den som kommenterar den roligaste och mest udda inlägget ska få en överraskning!


/Djävulens älskling

Inga kommentarer: