måndag 2 november 2009

Hemma från Lund

HEEEEJ LÄSARE!!


Alltså, jag är väl inte en världsmästare i att uppdatera när jag är i Lund.

HAR NI SAKNAT MIG?!?!?!?!?! HAR NI, HAAR NI?!?!??!

hallå..?..någon?


Varje gång jag är i Lund så tar jag med mig kameran och planerar in att dokumentera bättre. Men jag lyckas aldrig med min plan. Nästa gång så...NÄSTA!

Som vanligt har det varit jättemysigt hos Simon. Vi har spenderat mest tid liggandes i sängen eller soffan och slappat pga diverse akuta besvär som halsont, huvudvärk och mensvärk. Det var Simon som hade mensvärk, INTE jag!! Sen firade vi Simons kompisar Erik och Tim som båda fyllt 20 år. Sist men inte minst så vill jag hylla min man för att även han är ett Disneyfreak, speciellt under sjukliga omständigheter, så vi hyrde pocahontas.

Nu ska jag möta Louise och köpa hem en massa mensvärkslindrande! Sen ska jag gosa med hennes puffiga kinder för jag har saknat min lillasyster under min Lundvisit!




Jag och min karl!
/mensmonstret

3 kommentarer:

Ewa sa...

AHHAHAHAHAH! härligt! hur gick det med din pungvärk sen då?? jag har ju akut ont i testiklarna här

Linda sa...

HAHAHAHAHAHA! Alltså, jag drog lite i dasen, en s.k massage, men jag tror den bara behövde lite omvårdnad o kärlek för den blev glad efter att jag klappade på den och kliade under muschan! Hur äre me dina testiklar dååå????? BERÄTTA ALLT!!!

Ewa sa...

HAHA. jo de är bra men produktivitetn är nere! men jag ska ta ditt tips till hjärtat och prova! rapporter kommer grynet!