onsdag 7 oktober 2009

Lund

Morgongod!


Igår blev jag som sagt klippt av min plastsyster Sandra. Vi tog före och efter bilder, med mobilen.. så jag kan intelägga upp dom här än för jag glömde sladden hemma!



Efter att jag blev klippt gjorde jag något jag länge har längtata efter... kasta sten på vägarbetare!!!! Nehmen, jag åkte in till Kristianstad och shoppade.



När jag skulle ta tåget till Lund efteråt satt jag och väntade på stationen. Jag får alltid ångest av att åka i någon form av fordon utan att ha kissat så jag tänkte att det vore bäst att göra det innan. När jag skulle gå in på toaletten så var det en stor lapp "Nyckel hämtas i reseptionen". Så jag gick dit och bad om en nyckel. Men jag fick mer än så... Jag fick en trästock på köpet!!


Nyckelknippan var en stor rund träplatta. Storleksmässigt så var den som en tallrik. Inte nog med den skämmiga och gigantiska nyckelnippan så var den GRÖN också... GRÖN!!!


Det bara lyste om den och de hade lika gärna kunnat ge mig en kroppsskyllt där det står "JAG SKA PÅ TOA!!" Ska be om det nästa gång.

Här kommer en liten förrätt på lite jag köpte igår. Skorna inköptes förra helgen men när jag ändå var i ett visa-inköps-stimm så slängde jag in de också, skor har faktiskt också käsnlor!

















Stackars Simon som fick börja morgonen med att gå i det här vädret. Hoppas det klarnar upp lite för senare idag ska vi finkamma Lunds shoppingutbud! Eller Simon ska, jag ska gå i bygg-affärer, skiftnyckel muséum och däckfabriker för det tycker jag är trevligt och intressant.......

HAHAHAHA ingen jag säger idag blir roligt!

/Övertygande rolig jänta

2 kommentarer:

Simon sa...

tur att vi hittade så många fina verktyg, BABY ;) mohaha! :P
<3

Linda sa...

Ja verkligen! Nu ska här byggas en stor verktygsbod som vi kan ha våra verktyg i! du kan va en BABY! ;) hahaha!