fredag 16 oktober 2009

God middag!

Igår var det den 15 Oktober vilket innebar den sista anmälningsdagen till högskolorna. Eftersom beteendevetenskap som är högst prioriterande endast går igång på hösten får jag lägga det åt sidan sålänge. Jag sökte något som nästan är likadant, bara nästan. Faktum är att det låter så tråkigt, sådär tråkigt så att allt skinn i ansiktet tappar fäste och glider ner och bara hänger av tristess!

Socionom.

FÖRLÅT alla socionomen, men det låter så tråkigt när ALLA söker till det. Ja, förrutom de då som söker någon inom civilekonomi.

MEN, det blir ju vad man gör det till, eller hur?


I andra hand sökte jag Mänskliga rättigheter. Sen sökte jag tre språkkurser utöver programmen:

-Ryska, Arabiska och Tyska.


När jag börjar på högskolan måste jag skaffa nya vänner. Jag har övat in några miner jag ska använda som lockbete.

1. Den lite hemlighetsfulla, mystiska och pilimariska minen, OERHÖRT spännande och lockande! INGEN kan undgå det här!

2. Fungerar inte ovanstående exempel får jag ta till det tunga maskineriet. "The look", Den respektfulle och obehagliga nästintill skrämmande minen. ALLA vill ha en vän som kan skrämma iväg mobbare, mördare, bokmalar och annat hot genom sin läskighet!

3 kommentarer:

Eppe sa...

Ey, dissar du civilekonomer!?

Linda sa...

Aaah, är det nu jag ska lägga benen på ryggen? haha! Nejdå, hade jag läst matte D så hade säkert jag med läst det ;)

Anonym sa...

jag tror den d'r pilimariska looken kommer "naila" alla sa du kommer inte ha nagra problem alls med vanner :) ova flitigt bara ;) glom inte mossan, den ar viktig!

/nabbmus