torsdag 1 oktober 2009

Lindas räddningstjänst AB

Afton afton!

Jag har pluggat hela dagen, och hela kvällen. Nästan. Faktum är att jag varit på ett hiskeligt humör idag som stört mitt pluggande. Jag vet inte om det är alla privata problem som rann över bägaren eller om boken gjort sin inverkan på mig, men något av det var det och jag har varit en känslig kvinna. Om vi lägger ihop 5 tonårstjejer med pms så har vi median summan av mitt humör idag.

Eller det var dåligt, nu är det lite bättre. Ibland behöver man ha sina lipdagar för att orka gå vidare, det känns som en liten del av allt jobbigt släpper och det är lättare och jobba på vidare.

Louise sover hos mig inatt igen, det är trevligt med nattsällskap! Vi brukar alltid komma på idéer utav världsklass under våra nätter ihop. Men dessvärre inte gårdagens natt då john blund drogat mig med lite för mycket sömnpulver. Jag glömde bort det svenska språket när jag skulle fråga henne om hon låg i springan av sängen, på mitt språk var springan=glöggen. Louise hånade mig och jag förstod inte riktigt varför förräns det kom upp ett ljus...

JAG HADE FÖRNEDRAT JULEN!!!!


Jag är bra på att inte ligga i springan, men någon som inte är bra på det, det är Simon. Han blir min nattgäst imorgon vilket jag längtar efter! Men av någon anledning hamnar han alltid i springan. På senaste har jag anlitat mig själv i Lindas expedition sprickräddning AB där jag gör allt i min makt för att hjälpa Simon att inte trilla ner i sprickan och försvinna för gott. Hittills har jag lyckats ganska bra, hans ryggverk efter att ha sovit hos mig härstamar helt klart efter mina räddningsprocedurer som jag gett blod, svett och tårar för!




Natti natti på er!

7 kommentarer:

Kung Daniel sa...

Karlssons klister eller dubbelhäftande tejp mellan sängarna kan kanske rädda simon? :P

Linda sa...

Hahaha, JAA! Bra initiativ daggelito! Eller så tejpar jag fast simon?

Kung Daniel sa...

Blir nog en aning svårare att få han gå med på det misstänker jag! haha

Linda sa...

Inte om tejpen är miljövänlig! ;)

Anonym sa...

TAA-AACK Linda :D:D

Emelie sa...

Åh, tack Linda! Vad trevligt att du hittade till min blogg! :) Hur är allting med dej?

Anonym sa...

rövspringa