söndag 11 oktober 2009

Johanna hyllning

Helgen har varit bra upphöjt till 10! I fredags var Johanna hemma från Kalmar vilket fick mina glädjehormoner att slå volter. Det är synd att jag inte tog vara på tiden mer när vi väl bodde så nära varandra. Visserligen får jag ont i smilgroparna efter varje gång vi träffas, men samtidigt gör det lite ont att inte kunna ses så ofta som jag vill. Det är jobbigt att sakna!

Jag uppskattar att ha en vän som Johanna. Det är en kvinna som jag aldrig kommer släppa taget om. Det är så skönt att ha en vän som är så lik mig själv, någon som har samma sinnessjuka humor, någon som tänker likadant, någon som ställer upp, någon som är mångsidig, någon som alltid lyssnar, någon som alltid kommer med de klokaste svaren, någon som har samma dåliga sidor som mig själv, någon som har världens bästa bra sidor, någon som alltid kommer vara värd titeln, vän. Ja, någon som jag helt enkelt vill skriva "BÄST" på i pannan.

Så jag vill bara säga TACK, tack för att du är du och ingen annan!


Johanna söööööt (läses med bebisröst)
Ihihihihi adopetra johanan sööööt!!
En bra vän ställer upp på mina intressen! Rida alltså.

Ponnys

1 kommentar:

only my heart talking sa...

HOHO, jag skrattar högt när jag ser dessa bilder och tänker tillbaka till hur många udda minnen vi har tillsammans.

meee likeeee*sägs med en pervers stämma* höhö