fredag 9 oktober 2009

OHOJ KAPTEN!

Åh va det är underbart att somna när man är sådär trött så det blir fysiskt ansträngande att hålla ögonen öppna, det var jag igår och jag sov som en lite nöffe. Något som inte är lika underbart är att bli nypt i tån.

Det är min största fasa!

Ve och Fasa!

Vissa är kittliga på magen, i armhålan, under fötterna etc, men de vanliga kittlingsgenerna fick inte jag. Istället valde mina gener att jag skulle bli hysteriskt upprörd om någon grappar tag i stortån......

Jag kan bli nästintill lite gråtfärdig när jag utsätts för sådana påtryck. Jag känner mig så instängd, så trängd, så förtryckt, så ensam och övergiven, så... så HATAD AV VÄRLDEN!

Hehe, nejmen det känns obehagligt i allra högsta grad!




Påtal om tår så kom jag att tänka på en dag då halebop hade gratis mms. Simon var söt och skickade en massa fina bilder från hans australienresa.
Jag ville ju inte vara sämre och satt länge och försökte ta kort på något fint. Men inget blev fint.
Så jag skickade en bild på min glada stortå, speciellt glad var den för den inte hade någon som hela tiden ska grappa tag i den, hehe.

Men nu med närmare eftertanke.. HAHAHAHA, jag är verkligen avtändade!


HAHAHAHAHHAHA!
.
/kapten stortå

Inga kommentarer: