måndag 5 oktober 2009

Helgen

Godmorrn'!

För att sammafatta helgen med två ord vill jag välja orden underbar och fräsig! Underbart för att många av mina saknade gullefjunsvänner/pojkvän kommit hem från diverse städer och fräsigt för att det är ett roligt ord.

Som jag skrev i tidigare inlägg så bowlade vi i fredags. Min kvinnliga intuition hade dock fel och jag vann inte... MEN jag kom på 2a plats vilket inte är fy och skam det heller!

I lördags var det kulturnatt i Karlshamn som ingen karlshamnsbo antagligen missat. Jag och Simon gick runt och fick i oss lite kultur från några konsthus. Bland annat såg vi en väldigt vig kvinna i en väldigt, VÄLDIGT tajt kroppsstrumpa!


40+ och jobbar som akrobat, det är fräsigt!
Här stramade det åt lite här och var och alla män försvann ut ur rummet med händerna i fickorna..


Sötesimon!

Jag är så stolt över mig själv att jag kan känna kärlek igen. Det låter som en baggis för många, men för mig har det bara inneburit problem. Men stoltas är jag över Simon som hela tiden visar sån respekt och är så tillitsgivande. Sådana som honom växer inte i träd och jag är en väldigt lyckligt lottad kvinna på mina äldre 20 år!

/Nyp i näsan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag missade kultur natten :(


niklas!

Linda sa...

Hur kunde du niklas? nu är inte du min vän längre!!!