torsdag 22 oktober 2009

energi tack

Hej alla töser och gossar!

Jag har tillbringat större delen av förmiddagen till att plugga engelska. Det är jätteroligt men jag finner liksom ingen energi till det idag. Jag är trött i huvudet, ögonen hänger och revbenen värker. Är jag i obalans brukar det värka i hjärta/revben. Tror jag ska ta och värma min kudde jag fick och lägga över revbenen. Alla dagar kan inte vara lika energifyllda.

Hade jag tyckt om kaffe så hade jag druckit det nu för jag behöver energi.
Synd bara att jag inte tycker om det.


Jag undrar... det finns väl ingen som tycker om kaffe i början? Alla tvingas ju dricka det tills de tycker om det? VAD tyckte då han som kom på kaffet när han tog sin första slurk? och varför, VARFÖR fortsatte han?

Samma sak med te. Vem fick för sig den hemska idén att torka lite blommor och blad för att sedan koka ihop med hederligt gott vatten för att ge det redan hederliga goda vattnet en annan smak? en äcklig smak?

Men jag avundas de som kan dricka te, det ser så himla mysigt ut!

Tills vidare håller jag mig till min varma choklad.

/handtag, famntag, klapp och kyss

1 kommentar:

erik sa...

kaffe är inte äckligt första gången, inte te heller, så TACK till den som kom på det! så du kan ta din varma chocklad o stoppa upp nån stans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe hej