onsdag 21 oktober 2009

pirater är snygga

God morgon!

Idag är verkligen en god morgon för jag har fått världens bästa start på dagen, nämligen att få vakna upp bredvid Simon. Tyvärr snoozade vi för länge och han hann aldrig äta frukost. Nu är han i skolan, ensam och övergiven med magen tom. Enslig går han där, själv. Gör några försök till att tigga till sig en brödbit och lite vatten. Ingen ger med sig. Det linjerade pappret i hans block är det närmsta han kan komma föda.


Hehe, tur att vi ska mysa och äta ute ikväll så han får riktig mat i sig!

Jag är fortfarande lite tårögd från gårdagens present. Tänk att han verkligen köpte en vetekudde för att han memorerat att jag lätt får ont i magen. Ibland är han för bra för att vara sann!


Förresten, jag vill ju gärna piffa till mig lite nu när jag är i Lund för att imponera på min karl. Jag vet bara inte om jag ska behålla skägget eller inte?

med?

eller utan?

/kapten med krus

2 kommentarer:

ewa sa...

HAHAHH!!! MEED !!! såklart! har du kollat din mail på sistonde?!?!?!

momme sa...

jag gillar mustachen! från killen som rakar sig varranan dag/ Momme