söndag 11 oktober 2009

Biomys

Hola spañolas!

Ursäkta dålig uppdatering! Men ibland har jag så mycket att göra... ja som. Som... som att..tillexempel räkna regndroppar på fönstret!!!!!

Nehmen, jag och Louise var på bio igår, ja samt åt thai. Jag får alltid lite små ångest när jag äter ute för jag orkar aldrig äta upp maten. Det finns faktiskt dom som svälter, varför ska jag då vara så pillig? Sen har jag ju faktiskt belalt för det också, då ska jag banne mig äta upp det. Än sålänge har mitt tankesätt inte fungerat. Men tids nog...........

Vi såg 'flickan som lekte med elden'. Alla säger att den var jättejättebra så jag hade höga förväntningar tyvärr. Tyckte mest det var jobbigt att se mellantinget, det kommer ju en uppföljare i november och jag vill ju se slutet NUUU!

Det togs inte en enda bra bild igår. När Louise tog bilder var det fel på fotografen, när jag tog bilder var det fel på motivet... heheh, nej skämt å sido. Helt seriöst, det blev så ogranna att de raderade sig själva!

Hade jag alltid haft en sådan blick hade jag börjat gråta
Fanns knappt några platser kvar!
Ja om det här resulterar den bästa bilden igår så förstår ni nog va jag menar...
Ja eller den här!
HAHAHHAAAAaaaAHAHAHAHAAA!

Inga kommentarer: