fredag 13 november 2009

Morsning korsning

Tjemors!

Jag ska snart gå och möta Ewa. Hon är hemma från Polen tills den 15:e. Jag hoppade över hus och dalar av lycka när jag fick höra att hon skulle åka hem. Vi ska äta kebab och samtala om a-ekonomins klimax och festligaste avsnitt. ....eller kanske planera en ny spara eller slösa? För er som inte sett kan gå in på kategori "video" på vänstra spalten. Man måste dock vara inloggad på facebook för att se. Ni behöver inte vara vän med mig där för att se. ....för all del. Va min ovän!!!!

Ja, det var väl det jag hade att dela med mig av idag, just nu, kl 15:40 exakt.

Förrutom att jag ser rödhårig ut på bilden vill jag att ni följer mitt råd när jag är borta, stanna i skolan och ta inga droger eller skratta inte åt folk som kissat ner sig.
....För det kan kännsa pinsamt!
.
.
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer: