fredag 6 november 2009

Hej barn, det är jag som är Bältros

Smakfull morgon!


Jag har fått en hyvens start på dagen. Kanske. Jag vet inte. Det började med att det första jag såg var Louise som sprang ut ur min dusch insvept i en blå handduk, förra gången hade hon en grön. Den kvinnan vet inte att man kan använda samma handduk TVÅ gånger, eller till och med fler!


åååååååååååååååååååååh så irriterande!!


Men det gör ingenting. För Louise kan vara ganska snäll ibland. Hon kan vara ganska rolig också. Faktum är att hon är min största inspirationskälla! Som häromdagen när hon från intet kom på hur det måste varit att vara advokat åt Fritzl.
.
-Ja men han hade i varje fall ett välisolerat hem. Både från fukt och ljud från störiga grannar.......
.
.
.
Jaa, och här nedan tänkte jag dra två visuella kopplingar på hur tråkig jag är jämfört med henne och tänkte då jämföra med en tråkig politiker och någon rolig komiker. Men, när jag försökte leta upp den politiker som jag tycker ser minst rolig ut såg jag till min förskräckelse en viss likhet...
.
.
Jag och Tomas Östros, (eller bältros som var det enda sökord jag kunde komma på efter att ha sökt ihjäl mig efter Tompa som jag senare kom på att han hette) vi är ju värsta look-a-like paret!

Ser ni?!?!?!?! SER NI?!?!?!

.

PPHHHAHAHAHAHAHAHAHAHA...hooohoh....hehe..hhhhee...hahahaHAHAHAHAHAH!

.

.

Ju mer jag kollar på bilden desto mer lik blir jag! Jag tror jag ÄR TOMAS BÄLTROS! förlåt. Östros.

.

Det är nu jag måste se möjligheterna Jag kan nu bryta mig in i Riksdagens arkiv och skaffa insideinformation. Ingen kommer se skillnad ändå. Skriv en lista på vad ni vill jag ska smussla fram.

3 kommentarer:

Ewa sa...

HAHAHAHAAHHA AHHAHAHAHAH HAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAH AHAHAHHAAH AHHAHAHAHAAH HAHAHAHAHAHA AHAHHAHAHAHAHAHAHA AHAHAHHAHAHA AHHAHAHAHAHAHA. där kissade jag på mAJ!

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHA jag dör! xD

Anonym sa...

Hahahahaha fan va kul! :D)))