fredag 27 november 2009

Var är mina ögon?!

GODMORGON!

Jag hittar inte mina ögon. De bara hänger och nu har jag slarvat bort dom! Jag är så TRÖTT! Har inte sovit en liten ynka timme inatt. Normalt sett så brukar jag bara få påsar under ögonen om tröttheten knackar på. Skulle då ögonen ploppa ut av trötthet hamnar de i påsarna och det är simpelt att leta reda på dom igen. Men NU. Nu är fallet på skala HÖG! I råga på det hade jag tvättid kl 7 imorse..... Härligt. Mm-mmm!


I eftermiddag kommer Simon hit. Något jag uppskattar med honom är hur han så ofta visar sig vara min trygghet. Just nu när min vardag känns jobbig med mycket runtomkring som stör, då kommer han ner hit, världens bästa Simon!

Eller ner blir det ju inte. Vad blir det.. nordöst?

Jag vet inte riktigt vem som är snyggast egentligen...

Inga kommentarer: