tisdag 17 november 2009

bananaphone

HhEeJj!



Åter igen är det en dag med lite energi och negativt laddade hormoner. Jag vet inte vad som flugit i mig. Och hur kom alla negativa hormoner in i mig?
Min vän Daniels teori var att de flög dit med helikopter. Jag tror stenhårt på den genomtänkta och välformulerade teorin!




När jag känner mig såhär vilsen så skriver jag inte så bra, som jag också tidigare nämt. Men ni kan alltid kommentera lite bättre så kanske jag känner mig lite mer pepp för CrAzY iNlÄgG!





Nu ska jag köpa bananer och grädde för jag M Å S T E ha det. NEEEEUUU!!!

2 kommentarer:

Simon sa...

ååh, så du ska göra banana-split till oss i helgen :D:D vad du är underbar linda! :D

/GlassarN

Linda sa...

JA! o efetr pizzan som VI ska göra så måste du äta upp bananaspliten, det är obligatoriskt! :D

/obligatorarN