måndag 16 november 2009

hormonmonstret talar

Jag sitter och försöker finslipa på ett inlägg. Det går inte bra. Vanligtvis kommer orden till mig, men idag får jag jaga dom med min ordgiljotin. Eller nej, vad heter såna gevär med kniv längst framåt pipan? EN sån menar jag! Kan leda till diverse ledskador att behöva springa runt med en giljotin. Det är det inte alla som gör!

Hur som helst så antar jag att ni vill veta hur jag mår?

....?

JA DET VILL NI!! JAAAAAAAAAAA!

Jag mår som ett hormonmonster brukar må. Oförutsägbart vill säga.
Jag har inte haft liknande humörsvängningar sen mina yngre tonårsår. Kan jag ha hamnat i klimakteriet light?!?!? Jag menar, normalt sett hamnar man i den fasen runt 40. Tar vi roten ur det (6,33) och addera det med min tidiga hormonmonster-ålder (14,27 år) så får vi min ganska så exakta ålder idag. Jag tror jag har en teori som stämmer.

Tror jag.

kanske.

nej.

JAG VET INTE!

åååh vilken press!!!!

Nu behöver jag lite lugn och ro. Eller egentligen inte, för jag måste göra klart mina uppgifter i rättskunskapen. Helt plötsligt blev det mindre roligt när matte blev en del i spelet......


ÅHÅHÅHÅHÅ jag kan inte koppla av. Jag behöver semester! Hit med giljotinen. JA den riktiga!!

Inga kommentarer: