måndag 9 november 2009

Lund, Im back!

GOD MORRN'

Efter en spontan planering igår kväll följde jag med Simon hem till Lund. Så nu sitter jag här, igen. Ensam och övergiven när Simon är i skolan. Han har lämnat mig för att... DÖ!

Nej så farligt är det inte. Inte för att ni INTE förstod att jag som alltid överdriver, men ändå. Jag vill nog mest försäkra er om hur bra den där karl är!

Det är faktiskt ganska skönt när han åker till skolan för då kan jag ha det totalt knäpptyst här när jag pluggar. Jag kan inte koncentrera mig med ljud omkring mig. Det är en "egenskap" som dykt upp med åldern, precis som jag också blivit laktosintolerant och allergisk mot kakaofett.



När han kommer hem sen är jag oftast färdigpluggad och har en massa tid som jag kan lägga på honom. Som tex få kärleks-damp-attacker vilket innebär hårda knip och nyp samtidigt som min käke ändrar form och får underbett i all min kärleksvrede samtidigt som jag M Å S T E pussa på honom. Ja, eller blir jag sådär kelsjuk så jag måste hänga mig fast kring Simons midja likt en blodigel med två ben. Det är konsekvenser han får ta när jag inte pratat med någon på hela dagen.

Men det finns ju en anledning till varför jag gör så. Jag har saknat honom...lite......kanske......litegrann.....ganska mycket....................JÄTTEMYCKET!


Nej, åter till mitt seriösa jag för nu ska jag läsa rättskunskap.
/helt normal tjej

Inga kommentarer: