fredag 20 november 2009

WC <3

Hej!

Jag har sovit hos mamma i två nätter, när jag kom hem till mig möttes jag av en doft från en annan värld. Avlopped hade krånglat medans jag varit borta. Jag tog på mig min galondräkt och intog min viktiga position -utrota lukten!

Så jag tog min nya WC rent och tömde halva flaskan. Tog dushcsprayet och sprayade duschen osv. Men efter ett tag känner jag en nästan ännu värre lukt..

-KLOR!

Det luktar innomhuspool!
Vad hände med citrondoften? Eller klassikern, ocean?!?!?!

Så går det när billiga produkter frästar, tror jag gav en tia för den. Jag ska härmed hålla mig till min personliga favorit, WC DUCK! Ankor, dom kan man lita på!




KÖP DEN NU!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAH klockrent! jag vill ha den ;D

Filip sa...

Om ens eget avlopp krånglar..kan man lita på dej då?hahaha ///Filip