måndag 30 november 2009

Sjukling

Tjoflöjt!

Jag har två uttalanden att dela med mig av:
1. Jag befinner mig i skrivande stund i Lund hos Simon.
2. Jag har blivit sjuk.

Min näsa är täppt samtidigt som den rinner och rinner. Jag funderar på att stoppa upp två tamponger i näsan för där gör de mest nytta just nu! Jag borde byta logga på tampisarna och ge en helt ny innebörd av det, tex förkylningshindrare. Kommer sälja som blodiga biffar i vinternatten! Jag har redan använt upp en hel toarulle idag, helt själv på grund av min näsa. DET ÄR SYND OM MIG!

Till råga på det känner jag mig som en sengångare, eller som om jag befinner mig i en stor gelevärld där det är jobbigt att ta sig fram.


Efter lite övertalande om hur synd det är om mig för Simon förstod han hur allvarligt det var och lät mig välja vilken glögg jag ville på hela konsum! Så nu ska vi testa en ny glöggsort med smak av hjortron i samband med barnkonventionen ikväll.

Inga kommentarer: