onsdag 4 november 2009

Kärlek till mina tre

Det är alltid viktigt att rå om varandra, varesig det handlar om familj, vänner eller partners.


Nu när många av mina nära och kära flyttat till andra städer/länder så har jag märkt ett litet positivt beteende som fötts hos oss alla även om det är tråkigt att bara kunna ses några gånger om året. Det är det där rå-om-beteendet. Alla har blivit så kärleksfulla och gulliga mot varandra.


Även om det är jättejobbigt att de flyttat så kommer det alltid något positivt ur tråkiga händelser. Det finns inget som gör mig så glad som alla långa mail och vykort från Polen av Ewa, eller från Nybro av Anna, eller alla långa msn konversationer och sms av Johanna.

Jag älskar mina tre favoritkvinnor och jag hoppas jag aldrig får leva ett liv utan dom!


Jag, Johanna och chokladpudding, eller var det chokladsås?

Jag och Ewa, LEWA productions!

Idag värdesätter jag vänskap mer än jag någonsin gjort innan, det är den bästa känslan i hela världen!

3 kommentarer:

Ewa sa...

ÄLSKAR DIG LINDA! blir tåris här hemma i runkvattnet!

Linda sa...

AAAAW lella lella Ewa!! MIN LILLA GULLEBÄÄBIIS! jag älskar dig!

Anna panna sa...

Åh gullunge! Precis dom orden behövde jag få läsa efter två hååårda dagar på jobbet och två minst lika hårda som väntar. Samt att jag inte har fått träffa Krille sen i tisdags och inte kommer förrän kanske måndag!! livet suger!! Och dig har jag inte träffat på ett år!!! :( :( :(