måndag 16 november 2009

Oldie

Godmorgon!



Jag har INTE en god morgon! Jag har fått urinvägsinfektion för första gången i mitt liv. Dock en light version för det gör inte ont, jag är bara kissnödig hela tiden och vill kissa mer, meeer, MEEER!!! Men det går inte. Jag känner mig ledsen. Övergiven av urinvägsinflektionsguden. Belsebub.

Någon som vet en bra huskur mot det?



Men nu var det inte det jag hade tänkt nämna såhär på morgonkvisten. I helgen slog det mig att jag fyller 21 nästa år. 21 år. Det är över 20. Då är man vuxen, påriktigt! Nästa år igen fyller jag 22. Snart är jag gammal. Har barn och man. Åderbrock och hängrumpa.

FÖRRESTEN, så vill jag bara be om ursäkt för mina tråkiga inlägg på senaste, men jag har så mycket att göra med skolan att jag inte riktigt hinner få igång mitt komiska tänk. Men nu vet ni anledningen, så håll ut, det kommer!




På tal om åldrande har jag börjat se äldre ut i ansiktet. Men jag gillar det, för jag är hellre "gammal" och klok än ung och dum.
.
Fast nu ska jag inte sätta åldern i fack för det finns många unga som är klokare än många äldre, och vice verca.
.
.
NU ska jag ägna min dag åt ökning av hjärnkapacitet. Idag får jag förmodligen reda på om jag kommer in i Lund i vår eller inte. HÅLL TUMMARNA!

2 kommentarer:

Bazze sa...

Haha ja du lilla Linda, gammal och vis det är vad du är, du som alltid har "mamma" rollen :D

Linda sa...

MEN heeeeeeeeej lilla gubben! ojojoj *nyp i kinden* Äter ni ordentligt i Asien? När är väl snälla mot varandra? Har ni solskyddsfaktor 300?? ;)