onsdag 18 november 2009

Önskelista del 1

GODMORGON ÄLSKLINGAR!

Jag har varit uppe sen kl 7 imorse. Min tvättid började så tidigt nämligen. Efter att ha pendlat upp och ner från källaren ett par gånger så piggnade jag till och funderade på att göra frukost. Kanske frukost på sängen till min sjusovande syster? JA, det gör jag! tänkte jag och kände mig mysig.

Men när jag öppnade kylen för att överraska henne med diverse delikatesser fick jag syn på de fasansfulla, fruktade, föraktade och avskyvärda.....actimel drickyoghurtarna... Louise är en sådan person som inte äter frukost på morgonen, motsatsen till mig med andra ord. Det enda hon kan pressa i sig är en ynka sketen yoghurt...

Tanken på att komma instormandes med en gigantisk bricka med en liten drickyoghurt krossade min självgoda och mysiga känsla. Hon fick vakna av sig själv istället!


I år önskar jag mig böcker. Tonnvis med böcker! Faktaböcker! Här nedan kan ni skåda min top 5 lista. Självklart önskar jag mig andra grejer också, som en blå ponny. Detta är endast bokfronten.

(adlibris)


Och.. hehe, alltså. Bara för att jag önskar mig böcker med genre familj och barn så är svaret NEJ, jag är inte gravid! Tänkte att det kan faktiskt missuppfattas för er som inte känner mig, men som den nörd jag är så är pedagogik mitt största intresse! ja näst efter min frimärkssamling och min excellenta stensamling!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Simon sa...

he...he..hehe...tur du inte kommer behöva dina baby-kunskaper på ett braaaaaa tag :D:D <3

Linda sa...

Tyst och köp presenter till mig pojk!!!!!

naaaaaaaaaj :D <3<3<3