tisdag 10 november 2009

Linda Wilson eller Owen Nilsson?

Ahmen hej igen!

Just nu är det jag som är tvättarN'. Simon är i skolan fortfarande så jag tog på mig det viktiga uppdraget i tvättstugan som bara topphemligasupercoolabananer kan.... ehm, ja.

När jag kom tillbaka efter tvättuppdraget var jag jättetaggad till att skriva ett tramsigt inlägg som jag så gärna gör såhär mot kvällens början. Egentligen tänkte jag göra narr av poserande killar i speglar. Men som vanligt blir inget som man tänkt sig.


Hur som helst. Till min förvåning men inte till min förskräckelse såg jag ytterligare en persons likhet i mig. Owen Wilson!

HAHAHAHA, okej jag har vetat om i flera år att vi två är lika. Men bilden var ypperligt perfekt då jag verkligen är JÄTTElik. Han har bara lite smalare näsa än mig, eller är det jag som har bred? Men den filosofiska fråga överlämnar jag till sokrates.


/ Owen Nilsson

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHHAA, ni är fan lika! :D

Anonym sa...

HAHAH helt jävla klockrent! btw, vilka fina näsgrepp ni har på nästa blogginlägg, mitt hjärta SVÄLLER av stolthet! så ska det se ut!