söndag 22 november 2009

MORS!

(varning för i-helgen-har-jag-gjort-inlägg)

Helgen har varit otroligt bra! Den började med frukost hos Simons föräldrar på lördagsmorgonen, sen tog vi vår ferrari och körde till IKEA. IKEA fungerar lite som spa för mig, det är avslappnade, lugnt och skönt. Även om mina viktigaste mål som julsaker inte hittades så var det så mysigt att bara få gå runt där med honom.

På kvällen bowlade vi med Patrik, Robert och Herman i 2 timmar. Bowling som annars kan klassas som en merit på mitt CV förlorade jag på.... Det kändes hårt. Inte nog med det bröt jag av en nagel. Ambulanshelikoptrar kom flygandes för att rädda mig!

Efter en sen natt med mycket taxiagerande fick vi oss en klen sovmorgon. Jag var så trött när Simons alarm ringde så jag var i ett halvt vaket och halvt sovande tillstånd. Jag var BERGIS på att jag var en fisk i ett akvarium då....

Helgen avslutades med hemmagjord pizza innan Simon tog tåget hem till Lund igen. Lustigt nog saknar jag honom redan!



Det är tur att jag alltid blir bra på bild! hehe..hehehe

Ett bra ljus!
Bowlinglycka?
90-talets coolaste lyckohälsning, HIGH FIVE!
Robert och Patrik får skäll.
Simon som egentligen drack lättöl, Robert och Herman
Wutang ganstaH!
Patrik efter sin 94859403837 strike!
Simon och Robert
Jag har tänkt på att vi har likadan ögonfärg vilket framhävs när vi är bredvid varandra, ganska fräsigt faktiskt!
En ganska alldaglig bild på oss!
Hermans personliga önskemål var att få den här bilden publicerad här, så varsågod Herman! Hoppas du blev nöjd med resultatet!
R, P och H
Simon.
När vi besökte en second hand butik tidigare idag var frästelsen enorm. HUR kan folk motså sådana synkönheter?!?!

4 kommentarer:

Herman med stort H sa...

bilder med kvalite vill jag säga!

Linda sa...

JAG INSTÄMMER TILL FULLO!
/Linda med stort L och I och N och D och A!

Simon sa...

tack själv för helgen älskling! det var roligt att träffa dig o alla andra :D
Puss&kram!

Linda sa...

Det var det sannerligen! <3 Puss och Kram!