torsdag 12 november 2009

Sten-kul, HAHAHAHAHAHA... ja.

Men heeeej!
Jag är sugen på att testa något nytt?
Att skriva härifrån?
.
.
eller härifrån kanske?
.
.
Kanske härifrån för exhalterandets skull?
GaleTT
.
.
Idag ska jag hem till Karlshamn. Jag längtar faktiskt. Jag ska hem och rå om det käraste jag har, nämligen min lilla plutteskrutt syster som jag håller så kär. Sen ska jag träffa Ewa imorgon och SOM jag har längtat!
.
.
Fast jag kan inte åka förräns Simon kommit hem. Han är på exkursion (stavning?) just nu någonstans i Skåneland. Han utforskar sten.... Hoppas han hittar en fin sten!
.
.
HahahahaHAHAHA, nej jag känner mig så taskig som driver med honom. Jag hoppas han tål det för det är med stor kärlek som jag retas. Faktum är att jag ser så mycket fint i honom. Tänk att han bara är 20 år och har ett sådant engagemang för miljön? det är ganska mäktigt.
.

Sen é han tå tööööt med sitt stora fina leende! (ursäkta gärningsmannen i bakgrunden. Vet inte riktigt hur hon hamnade där.....)
Inte nog med hans miljöengagemang så har han fler bra sidor. Han är lika tramsig som jag, oftast! och det ÄLSKAR jag!
.
.
Jag känner mig SÅ romantiskt när jag ser de här bilderna. Hehe.. hehehe. ja.
Nu ska jag packa ihop mina ägodelar så det är klart tills jag ska åka hem till Lååjs!

1 kommentar:

Anonym sa...

OM jag hittade stenar! :D ville så gärna ta hem massor sten till dig, men man fick inte plocka dem :P
/<3<3