tisdag 24 november 2009

HEJ

Damer och herrar!

Jag har ett enormt sockersug, men jag har ingenting hemma!
Sockersuget är så långt gånget att jag hoppas på att få i mig lite sockerenergi genom att doppa fingrarna i oboyburken efter att ha krängt i mig ett halvt paket russin. Var hälsad pms veckan! Jag kan nog dina tecken!


Nu är det snart jul, alla är snälla och glada!
Någon som inte är snäll och glad är Louise som tjurar till ordentligt när vi pratar om julpynt. Jag älskar vitt! Det mesta i min lägenhet är vitt och jag tycker det känns sterilt, stilrent och harmoniskt, inte på tal om praktiskt också med just färgen vit. MEN när jag råkade nämna att mina julgransgrenar ska få prydas med vita kulor brakade hon söner.

Samma sak hände med Simon.
Jag vet inte om det var sättet jag sa det på, eller om de har negativa erfarenheter gällande färgen vit. Men vad ni än säger kära pojkvän och syster, så ska granen vara vit i år(med lite silver)!

punkt.

Jag har redan skickat bud med mamma så det finns inget som kan stoppa mig nu!
MAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA... heh...HAHAaaa-a-a-a..nej.


Imorgon ska jag berätta om en liten metod som jag tänker dela med mig av i slutet av veckan! LÄS DÅ!


/wet willy

Inga kommentarer: