söndag 31 januari 2010

Helgen

Helgen har som sagt varit fullspäckad. I lördags åkte vi till Kalmar för att samla gänget på en och samma plats hos Johanna och Tobias vilket var mycket trevligt. Johanna och Tobias har världens sötaste katt. Jag tror det är en blandning av perser och bondkatt, ni kan ju tänka er vilken söt blandning!

Det har varit jättekul att se alla ansikten igen, även om jag känt mig lite småsjuk. Eller, jag känner lite fortfarande. Tyvärr har Simon precis åkt hem till Lund så jag får pyssla om mig själv med varm oboy och kvarteret skatan.


Pappa Herman i mitten med sönerna Patrik och Robert.
En fokuserad Simon
Johanna och Misan
Gruppbild!

2 kommentarer:

Herman sa...

fint inlägg! jag måste få bilden? :D

Anna sa...

Så nu kunde du ta dig häråt igen men du har fortfarande inte pengar, tid och lust till att träffa mig?