fredag 15 januari 2010

Spex och hamstermys

Hej!

Jag heter Linda och är världens mildaste person. Jag tycker bara om mjuka kuddar och rosa hjärtan. Jag har en hund som heter hundis och tycker allt är MYISGT. Haha, nejmen. Erkänn att jag ser mild ut?

MILD
MJUK
ANGENÄM
BEHAGLIG
HELLO KITTY
LEN


Ja hur som helst, det enda jag har på mig när jag går hemma är min morronrock jag fick i julklapp av mamma. Den är mjuuuuuuuuuk. Riktigt mjuk. Så mjuk så man vill gnugga ansiktet i den och rulla sig några varv. Den funkar också bra mot ensamhet. Den är mjuk och varm och går att klappa på, som en kissekatt. Eller en hamster, vad är det som säger att de inte är lika kelna och mjuka som en kise?


Jag har haft många hamstrar i mitt liv. Den första hette Fiffi (extremt fult och jätte fantasifullt namn, JAG VET, jag spexade till det rejält...heh), jag vågade aldrig klappa henne, hon hade ju två skitstora framtänder! De var ju nästan större än mina, och mina framtänder är jättestora!! Jag var väl ca 10 år när jag hade Fiffi och under den perioden hade jag också en pojkvän, hahahaha.. ååh det är så kul. HAHAHAHA. När den här pojkvännen och jag skulle leka en gång så skulle han klappa stortand (inte jag) och blev rejält biten och fick åka in till sjukhuset för att få en stelkrampsspruta.

De andra två hamstrarna som funnits i mitt liv har förvisso inte varit mina, de var Louises. Den ena var så liten så den fick plats i en hand. Den andra var så fet att man fick bära den i två och den fick plats precis...


/spexarN

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA :D

Anonym sa...

Grym spexning, cooling!

/näbbis