torsdag 21 januari 2010

Evil Charles

Idag är världens bästa torsdag! Inte nog med att jag vaknade upp ur en dröm där jag är journalist och intervjuar pirater som kapar fartyg, utan för att det händer mycket roligt idag.

Om 1,5 timme ska jag möta upp Simon i stan för att äta, sen går vi till Lunds historiska museeum som förhoppningsvis inte har stängt idag igen. Förstår ni vad jag har längtat?!?! Jag känner mig som ett litet barn som just upptäckt en lekplats! Som avslut på pirattorsdagen ska vi se snabba cash på bio. Jag ÄLSKAR att gå på bio, det är inte filmen i sig som jag lockas till, det är popcornen. Inget går upp mot popcorn i bägare.. eller vad heter det? Kartong? Men då tänker jag mig en stor flyttkartong med några popcorn i botten. Aptitretande!


Nu ska jag använda Simons dyra shampo och balsam som han fick i julklapp.
-Evil is my middle namne, but you can call me ....Charles

Inga kommentarer: