torsdag 7 januari 2010

snygga poser, TIPS!

Hej och hå, posera på!

Igår följde jag med Simon till Lund. Under tiden jag väntade tog jag ett X antal magnifika bilder på roliga objekt, som mig själv!
Det finns inget roligare än människors poser. Här har vi några klassiker samt (utan att skryta!!!!!) några egen komponerade poser!

Ack så fränt det blir när man gör såhär!
Åhåhåhååjj vad snyggt, lite put på läpparna och en fast blick bort från kameran ger ett intryck av majestätlig elegans!
Blir man inte bra i närbild kan man alltid göra en klassiker, glöm INTE att puta. Puta gärna så mycket så inälvorna nästan ploppar ut!
Varför se ut som sig själv när man kan se HELT annorlunda ut? FÖRSÖK åtminstone se söt ut!
Gillar ni inte bilderna?!?!?
HEJHEEEJ!!!
Hej, jag heter Linda och är utbildad hippolog. Har du en ponneY som är ledsen? Maila mig på linda@mylittlePowneys.se
Har bilderna inget liv i sig? Försök spärra upp ögonen och SE SÖT UT FÖR SJUTTON GUBBAR!!!
Liv i bilderna var det ja.. DRAMA! jag vill se DRAMA!!!
mer.. MER.. MEEER!!!
Buska gärna till brynen innan tagning, bilderna får garanterat mer liv då!
Lyckas ni inte på ovanstående bilder kan ni alltid se ut som skumma bibliotekarier!
Det dömmande ögat!!!
Nä hörrni, som sista utväg: blås upp läpparna och GE UPP! ni spar både tid och framtida rynkor!

Nu lämnar jag er för en stund för en Astrid Lindgren film. Stay in school n' dont do drugZ!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för tipsen på bra poser, sådana är ovärderliga! Äntligen kan även jag göra mig på kort!