tisdag 26 januari 2010

Lägenhet är nu sökt i Lund

Godmorgon!

Finns det något bättre än att vakna upp bredvid den man älskar när solen skiner?
Finns det något bättre än att sova över sig 45 minuter?
Finns det något bättre än när jag i min kärlekshast gör frukost åt min älskling och saltar hans gröt med ett halvt kilo?
Finns det något bättre än när Simon "råkar" dricka upp halva min oboy?
Finns det något bättre än att hinna hem från ärenden på stan till 'sjunde himlen'?

Finns det något bättre än det här?


Möjligtvis en sak.. Att vakna upp bredvid den man älskar när solen skiner och saltad gröt på det i en stor lägenhet! Vi sökte nämligen en 4:a här i Lund igår och verkar ligga på första sökningsplats. Jag hoppas och ber till alla Gudar att vi får den! Då hinner jag både säga upp min och slipper undan dubbelhyror samt spara ihop några slantar till diverse bohag.


ALLAH, GUD, HAREKRISHNA, BRAHMAN, TOR, låt oss få lägenheten! Den var perfekt i både storlek, pris och läge! ...Ja, accepterat läge i varje fall. SNÄLLA!



Nu ska jag stilla mina nerver med ett glas oboy!

Inga kommentarer: