måndag 11 januari 2010

God morgon!
.
Det känns inte bra att vakna upp här, inte alls! Men idag kommer vara en dag närmare flytt, och en dag närmare ett nytt, roligare liv.
.
Jag ber om ursäkt om det inte är världens roligaste att läsa det jag skriver för tillfället, men det är svårt att vara glad när jag tvingas vara här, i en stad där mina allra närmsta flyttat från och i en stad där den mänskliga utvecklingen är låg.
.
.
TYCK SYND OM MIIIIIIIIIIIG!!!
.
.
Igår kom min syster Louise hit. Hon hade med sig sin julklapp från mamma, en kaffebryggare som hon ska ha här. Jag personligen dricker varken kaffe eller the om jag inte måste, jag tycker inte det är så särskilt gott och då känns det onödigt att tvinga fram det när det innehåller ämnen som inte är bra för kroppen. Men Louise däremot, hon började dricka kaffe vid 12 års ålder. Viking!

Har ni någonsin skådat en sån söt liten kaffebryggare? Jämför Louise lilla hand med bringaren. Tror den rymmer max 4 koppar.

Inga kommentarer: