tisdag 19 januari 2010

Läskig film 2

hahhaha..HAHAHAHAHAH..aaaaaaaaahahahaHAHA
Jag har inte sovit ordentligt på snart två veckor!!! Detta gav resultat:

I söndags hade jag sett fram emot en kväll i min ensamhet då Simon spelade fotboll. Det skulle visas scary movie 2 på tv, eftersom det delvis är min orealistiska humor så var jag en lycklig kvinnan när filmen började. Under de första morden skrattade jag lite högt för mig själv för de såg så fejk ut. Men än hade ingen självklar humor utspelat sig, då hade det säkert gått 20 min av filmen...... Efter en timme har fortfarande inget hänt och jag kunde inte minnas ifall jag verkligen hade sett scary movie 2 egentligen? För såhär var det ju inte sist!

När det var 10 min kvar av filmen kommer Simon hem och undrade varför jag kollade på scream...

......scream.. SCREAM?!?!?! FÖRSTÅR NI VAD DET INNEBÄR?!?!

Jag har kollat på en skräckfilm helt SJÄLV!!!!!!!!!!!!

Jag som lovat mig själv på heder och samvete, jag har även tummat med mig själv på det (inget kan bryta en tummis) och nu bröt jag mitt löfte.. Men det har kanske en mening med sig? Jag är nog vuxen nu, på riktigt!


När jag är för trött för att ens ifrågasätta en film som uppenbarligen är fel, då är jag T R Ö T T !

/Er saftiga piggelin

4 kommentarer:

Anzisch sa...

Scream kollade jag på själv när jag var 9 år. Bra jobbat Linda!! :P

Hanna sa...

Hahahahahahahahahahaha! Kan inte mer än skratta åt dig Linda, att du inte märkte att det inte var en komedi! :D
Keep up the good work, du skriver förjävla bra!

Martina sa...

hahahahahah det var något av det roligaste jag läst i hela mitt liv!

Du skriver bara bäst helt enkelt! =D

Anonym sa...

haha keep it up Plindy! xD