onsdag 13 januari 2010

Skelande morgon

GODMÅRRN!

Jag har haft tvättid sen kl 07.00......zZZZZzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!
Nu är jag så trött så huvudet värker och ögonen går i kors. Det gör dom ganska ofta när jag är trött. HAHAHA, det var ganska pinsamt på gymnasiet. Jag var ofta jättetrött för jag sov lite då, och det visade sina konsekvenser på lektionerna. Det hände ett par gånger att läraren kollade med en irriterad och förvånad blick på mig, precis som om jag satt och grimaserade eller gjorde något annat distraherande när jag i själva verket bara var trött och inte kunde hålla mina ögon i styr. Sen dess var jag väldigt noga med att anteckna och kolla rakt ner i blocket för att undvika ögonkontakt när jag kände att tröttheten trängde sig på.

Hoppas inte jag skelar så mycket idag för jag ska fika med en tjejkompis vid 12 och undviker helst att anteckna idag...


Min extremt superstarkasuperblixt fick rummet att se väldigt ljust ut när det egentligen var omöjligt att se i.

Inga kommentarer: