fredag 29 januari 2010

Helgen är kommen, likaså bakelserna

God fredag!

Först och främst vill jag gulla lite mer er läsare. Jag har fått så många roliga och glada kommentarer, och då blir jag glad, när ni är glada. Vi är glada TILLSAMMANS!

KÄRLEK!

Nejmen helt seriöst, varenda liten kommentar ni lämnar kan få mig att gå runt och småle en hel dag. TACK ska ni ha!


Det här blir en fullspäckad helg. För 2 h sen träffade jag några av Simons klasskompisar för första gången. Vi var på ett jättemysigt fik med blandade stilar i olika rum. När han slutar åker vi hem till Karlshamn och bowlar och äter och frodas med några vänner. Morgonen därpå åker vi till Kalmar för ytterligare gemenskap och umgänge. Det kommer bli jätteroligt!


Men just nu behöver jag en paus i vardagen. Jag har känt mig sur, arg och mordisk i sinnet den senaste veckan av oidentifierad anledning så därför beslutade jag mig att köpa de två bakelser jag tyckte såg godast ut på coop.

Nu är dom slut :(

Inga kommentarer: