måndag 11 januari 2010

hurra vad skoj

JAG HAR JÄTTEJÄTTEJÄTTETRÅIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!

...

Jag blir så ledsen.. så ledsen så jag tänkte leta upp den mest medlidande bilden jag äger! Ser ni hur jag lider? Ser ni hur jag plågas? Ser ni hur tråkigt jag har? Ser ni? SER NI?! Ser nu hur dammigt det är på min soffa? Det är så det blir när man har tråkigt.. dammigt!


Känn hur mitt givande inlägg tränger sig in i er ryggmärg och nervsystemet. Känn hur er intelligens skjuter i höjd och KÄNN kraften av min positiva energi!!!!


Ni får verkligen ursäkta mina otroligt gnälliga och negativa inlägg. Men som sagt, det är inte lätt att vara ensam kvar i en stad. -Men flytta då? Kan man ju fråga sig varför jag inte gör. Saken är den att jag ska flytta till Skåne till sommarn, då tar Simons hyreskontrakt slut och jag hinner säga upp mitt som är på 3 månader. Det är ekonomiskt omöjligt för mig att flytta nu, då hinner jag precis flytta till en lägenhet i Skåne när det är dags att flytta igen och då kanske jag får betala dubbelhyror. Så det är smartast att vänta! Simon bor i korridor och det är inte en stor hit att tränga in oss båda där permanent. Så jag får allt vänta. Men nu förstår ni kanske varför jag är lite extra gnällig?

Men, det är inte bara pojkvännen som är betydelsefull. Det är tre tjejkompisar som jag saknar extremt mycket också. Johanna och Anna i Kalmar och Ewa i Polen. Det är jobbigt att avstånden ska vara så långa. Det tär lite på mig att inte ha den där kontakten att kunna prata öga mot öga ofta och att inte kunna vara med dom som jag bryr mig om mest. Visst, det tillhör vuxenlivet och det är jag förberedd på, vad jag inte är förberedd på är att vara ensam kvar.. ALLT är Karlshamns fel. Hur kan Karlshamn vara så dum och lämna mig kvar här. Hur kunde Karlshamn se till så att Ewa och Johanna började plugga och HUR kunde Karlshamn se till så att Anna inte ens bor här? inte ens lite. Det är säkert Karlshamns fel att jorden förstörs och människor dör!! Nedrans Karlshamn.


Pösmunk

Inga kommentarer: