tisdag 12 januari 2010

Det ljusnar

AAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh....hhhhh. så! Nu har jag fått mitt känslomässiga utbrott över min situation och kan ANDAS igen och SE FRAMMÅT!


Idag har jag varit på möte med min nya syo. Min förra har jag en bisarr historia om. Även om det är lätt att ge sitt förstroende till människor och deras yrken så tycker jag alltid att man ska vara försiktig. Ibland hamnar fel människor på fel plats, som min förra syo. Hon såg till så att jag fick mindre bidrag från csn och svarade inte när jag bad om hjälp. Men det sista som sviker är hoppet, och min nya syo var hur bra som helst! En kvinna med glöd i, helt i min smak!

Om inte min förra syo hade klantat till sig som hon gjorde så hade det inte varit några problem att få studiemedel den här månaden, men bara för hon skrivit fel och varit så ouppmärksam så måste jag läsa klart en av kurserna på 9 dagar! Annars får jag avslag från csn den här månaden, det kommer bli tufft!

Det finns inget jag hellre hade velat ha nu än sommar!
..och en tjock katt..
...och en häst!!
..Och ett stort vitt hus!!!
....och..och en bebis!
..Ja, sen vill jag ju ha en pool också, som jag kan göra volter ner till från min 4e våning.

Inga kommentarer: