tisdag 5 januari 2010

2010

Hej,

Mitt första inlägg på det nya året! Jag känner hur stämningen är tryckt, jag känner hur pressen sätter höga krav på mitt första inlägg år 2010 och jag känner.. jag KÄNNER en stark lust efter chips.


Det har hänt mycket på jullovet. Roligast har varit att dela det med alla hemkomna vänner och Simon. Nyåret blev lyckat! Vi firade i en lokal som vi fick hyra för en gratis peng och bjöd på trerätters inklusive fördrink. Eftersom att Simon fyllde 21 den 4/1 så firade vi även honom lite grann inpå kvällen. Egentligen var det hans egen idé att vi kunde ta två flugor i en smäll, men vad han inte visste var min monstertårta som jag gjorde åt honom. Jag drar en ögonmåttsslutsats på att tårtan var ca 15 cm i mankhöjd.


Och så kom vi till den 4/1 som gjorde Simon 1 år äldre. Natten till hans 21 årsdag sov jag hos honom för att få hjälpa hans föräldrar med frukost på sängen. Ack sådan ära! Dock var äran inte lika stor åt min present... Jag hade köpt Beckhams nya parfym som jag så noga valt ut med min höknäsa, dessvärre hade han redan fått den i julklapp i dagarna innan. FAIL!

Senare på dagen kom en del av Simons släkt och jag blev bara blivit positivt överraskad. Speciellt utav hans mormor som slängde sig över mig med en kram och orden "VÄLKOMMEN TILL FAMILJEN!!" haha. Senare på kvällen kom familjealbumen fram och bilder på en naken bebissimon visades upp. Jag hoppas han var nöjd med sim födelsedag, det var iallafall jag.


Det här jullovet har känts som ett väldigt bra slut på året och en fantastisk start på ett nytt år, år 2010.





Några promenader i nytorpet har också hunnits med! Hela sjön var frusen.
Min gamle gubbe!

Inga kommentarer: