torsdag 28 januari 2010

cool for men

Jag ber om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande. Jag har haft fullt upp med andra viktiga upptåg. Så som att... ja.. heh.. DUSCHA! ja, duscha.

Här i Lund finns ingen duschkräm med mjuka dofter som passar en elegant kvinna som mig. Här finns sträv tvål eller nivea cool for men. Jag brukar välja nivea cool for men. Då känner jag den maskulina doften tränga in i min hjärna, omvandlar mina kvinnliga hormoner till testosteron som få min hårväxt att öka och tappas till en liten hårboll som kryllar ihop sig i avloppet. De får mig att stå bredbent och snyta mig i duschen. Som ett avslut på duschandet orkar jag inte hålla blåsan i styr och slår en sjua med händerna bakom huvudet med ett nöjt ansiktsuttryck.

Sen går jag in med breda och grova steg in till Simon och ryter om att jag vill ha mat med ett hot om att han ska få smaka på korv annars!! ...Det är ett bra hot då ingen av oss är så förtjusta i korv, det ligger en stor förpackning i frysen som bara väntar...


....
...............hehehe.


Ja, som ett avslut på det här inlägget som både var händelserikt och givande på alla tänkbara sätt så får ni se resultatet på googelsök "cool bild"




2 kommentarer:

Hanna sa...

Tur att jag oftast är ensam när jag läser dina inlägg, det hade lätt blivit svårt att förklara varför man helt oprovocerat brister ut i asflabb! :)

Martina sa...

hahaha Linda, du gör min dag!