onsdag 30 december 2009

Fotbehandlingar och nyårsfiX

Godkväll,



Idag har varit en jättebra dag! En såndär perfekt dag för att avsluta 2009 med. Jag och Simon har inhandlat nästan allt det sista idag och fixat inför morgondagens finmiddag. Förrutom det har jag fått fotbehandling av Simons mamma som är fotterapeft. Jag befann mig en tid i himmelriket!

Sen får jag inte glömma vår start på dagen vilket inleddes med ett avsnitt av Macahan. Är det någon mer än jag som följde det i ungdomens år? Jag har tjatat till mig ytterligare ett avsnitt som vi ska titta på senare. Jag har även förberett med bodylotion som Simon kan använda på mina fötter samtidigt. Mina fötter behöver kärlek sa Simons mamma och jag litar till fullo på experten!


Nu ska jag fixa det sista inför morgondagens efterrätter, bland annat en överraskning till Simon.



Inga kommentarer: