onsdag 9 september 2009

Nedrans dag


Idag har varit en utav de jobbigaste dagarna på länge. Men jag överlever detta, så gråt inte. Ta ett kex och invänta nya inlägg av litesomlinda, eller Owen Wilson som ni också gärna får kalla mig. Vi är hemskt lika!
.
Jag ber om ursäkt om jag inte är något vidare personlig gällande min formulering ovan, men jag orkar inte idag, inte gällande detta.
.
.
Jag kan skriva om andra saker istället?
.
Typ..
.
ehm..
.
TV apparater!
.
.
HUR ser de egentligen ut inuti? De där gamla stora liksom? De små platta kan man ju förstå genom lite logiskt tänk. Men hur ser en STORTJOCK TV ut?
.
.
Nähe, va det inte intressant?
.
Tyckte ni att jag var tråkig nu?
.
Ska ni aldrig läsa min blogg mer?
.
.
JOOOOOODÅ, ni ääälskar mig :D
.
.
Imorgon pratar vi om ränessansens början och slut. MISSA INTE DETTA!!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, rän essensen? vad skulle det vara för för nått? :p


NiklasLarsson500 'snabelA' hotted 'dot' com