söndag 27 september 2009

Chinos karlar

Hej på er!

Igår fyllde min kusin 19 år som firades i staden. Jag var tyvärr lite trött igår så jag gick hem efter förfesten. Men som den pensionär jag är gjorde det inte mig något. Dessutom är jag inne i en period just nu där jag bara "vill vara", utan alkohol helst.
.
"ÅÅååhåhåhåh vilken torris" tänker ni.
"ÅÅÅhhaaaaaaah så många hjärnceller jag spar" tänker jag och bläddrar vidare i min hemmets journal i ljudet av lasse stefanz...



Tova, Jag, kusin Rebecca och Emmy

Som den mästerliga raggare jag är fick jag napp på kroken. Han var visserligen ganska asocial, bar på bristningar, hård och plastig samt luktade lite konstigt. MEN han bar chinos.
.
Allt som är motsatsen till Simon helt enkelt. Fast.. Simon har också chinos. Sen är han väldigt social, har inga bristningar, är mjuk och len.. eller jag menar, hård, robust och sträv!! (manligt nog?) och luktar väldigt gott!
.
.
På tal om Simon, eller långeman som jag gärna kallar honom då han är 7 meter längre än mig, hur som helst så kommer han till Karlshamn imorgon. Jag vill inte påstå att jag längtar eller så.........
.
.
JO DET VILL JAG JAG LÄNGTAR JÄTTEMYCKET SÅDÄR MYCKET SÅ JAG INTE HINNER SÄTTA PUNKT MELLAN RADERNA!!!!

2 kommentarer:

Anders Jacobsson sa...

Hm.... Ja, det var en stiff kille. En riktig hårding ;)
Hoppas 7metaren är mjukare fast inte på vissa ställen.
Kram

Nellie sa...

jag är också i en sån intedricka-period, ändå rätt skönt ^^