tisdag 15 september 2009

Jag är morgonvuxen!

Godmorgon alla morgonmysisar!



Jag börjar verkligen bli gammal! seriöst!!


En morgon slog det bara om, på EN morgon. Från att sova till 13-14.00 tiden till att tycka 09.00 är en hejdundrande sovmorgon..

Inte nog med det! Jag vaknar oftast upp med ett väldigt gott morgonhumör och läs nu... JAG SER FRAM EMOT NYHETSMORGON!!!! Bara introt får mina påsar under ögonen att fladdra av lycka!

Jag dricker alltid varm choklad och kollar på nyhetsmorgon nu, det har blivit som en morgonrutin. Just nu handlar det om en dam som köpt en hund, jahaja, jaja. Hon har varit hundrädd också, jaja där ser man! AHA! mmm-m, mhm! Sicken söt liten rackare! aao aoo jao. INTRESSANT!!

Dock saknas det en liten detalj för att uppnå kraven för vuxen, det är en mjuk morronrock, det äger jag ingen. Än....


Det bästa av allt är, att jag gillar det!

Inga kommentarer: